Dotychczas polskie firmy reklamowały się przede wszystkim na międzynarodowych targach, podczas których nawiązywano kontakty handlowe. Teraz trzeba szukać innych sposobów. To m.in. wirtualne wystawy, spotkania i webinaria.
„Efekt okazał się całkiem pozytywny - udało się np. wysłać polską żywność do Singapuru czy narzędzia budowlane do Stanów Zjednoczonych. W tym drugim przypadku polscy producenci nawiązali współpracę z największą amerykańską siecią handlową” - pisze Business Insider.
„Wsparliśmy też duży kontrakt IT w Australii, eksport produktów spożywczych – głównie mleka w proszku do Wietnamu, sprzętu sportowego na Węgry, kosmetyków do Hiszpanii i Malezji. Łącznie takich kontraktów w tym trudnym czasie mamy niemal 200, a kolejne umowy są w toku”– mówi portalowi ekspertka PAIH Katarzyna Jedlińska.
Mimo pandemii udało się zorganizować ponad 20 misji gospodarczych. Większość odbyła się online
Źródło: Business Insider